סרט מונע החלקה

אתן צריכות לצאת מהבית, ממהרות לעבודה ומתחילות להרגיש את התחושה המעצבנת שכל מי ששמה מטפחת באופן קבוע מרגישה: המטפחת מתחילה להחליק אחורה עד לרגע שבו היא תחליק לגמרי. אין ספק שהחלקת המטפחת (וכמובן בדיוק ברגע הלא מתאים) היא מטרידה. מזל שיש לכך פתרון. סרט מונע החלקה העשוי מצד אחד מחומר נעים שלא יפריע ומצד שני יש לו גומי חזק שאחוז היטב במטפחת הסוררת הוא פתרון מעולה שיעשה סוף לעניין וגם יחסוך לכן את הצורך לחשוב על פתרונות יצירתיים ואלתורים כדי לפתור את הבעה. ניסיון אישי של הלל לוזון בנושא גרם לה לעצב לא רק מטפחות מקסימות אלא גם סרטים שימנעו את החלקתן.

סרט מונע החלקה- פריט חובה שאסור לוותר עליו

נשים רבות משקיעות בבחירת מטפחות בעיצובי מקסימים וייחודיים. הדבר הוא כמובן חיובי וכדאי ליצור אוסף גדול של מטפחות לכל יום ולכל בגד, אך חשוב לא פחות לדאוג לכך שיהיה סרט מונע החלקה בכל מקום אפשרי כך שתוכלי בשליפה להוציא אותו גם אם שכחת לשים אותו בבוקר והמטפחת התחילה לזלוג למטה. כדאי לשים סרט מונע החלקה בכל תיק שלך, שיהיו בבית כמה סרטים כאלה ולא יזיק שגם בעבודה יהיה אחד כזה ליתר ביטחון. מדובר בפריט זול וקטן שלא תופס מקום כך שאין לך מה להפסיד. סרט לכל תיק יהפוך את החיים לקלים הרבה יותר.

כשסרט איכותי ומטפחת מקסימה נפגשים

רוצה למצוא סרט מונע החלקה איכותי וגם מטפחות מרהיבות ומעוצבות בעבודת יד במקום אחד? באתר של הלל לוזון שמעצבת מטפחות בסטודיו הביתי שלה תמצאי גם מטפחות מקסימות וגם סרטים מונעי החלקה. המבחר של המטפחות הוא גדול, כשהמטפחות והכיסויים שונים בצורתם (צורה מרובעת, צעיף ועוד) וגם כמובן בדוגמאות המשלבות בין צבעים שונים, גוונים קרים וחמים, בהירים וכהים. ישנן מטפחות חלקות וכאלה עם דוגמאות מעניינות. כל אחת יכולה למצוא את המטפחות והכיסויים המתאימים לה יחד עם סרט מונע החלקה כמובן. מוזמנות להיכנס לאתר, לעבור בין העיצובים וכמובן ליצור קשר.

סרט מונע החלקה
פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

סרט מונע החלקה
סרט מונע החלקה

אתן צריכות לצאת מהבית, ממהרות לעבודה ומתחילות להרגיש את התחושה המעצבנת שכל מי ששמה מטפחת באופן קבוע מרגישה: המטפחת מתחילה

קרא עוד »